miércoles, 6 de mayo de 2009

World Rally Car-ak

Auto hauen eta aurrekoen arteko ezberdintasun nagusiena, homologazioa. Autoa homologatuta edukitzeko derrigorrezkoak dira adibidez kotxearen luzera gutxienez 4 metrotakoa izatea, aurreko motorra edo trakzio totala duen trakzioa edukitzea, gutxienez eta kotxe horren salmenta urtean 25.000tik gorakoak izatea. Motorrak turboa edukitzea ere eskatzen da baina turbo kompresorerik ez badu ez dio ajola. Motorrak gehienez 2000cc koak dira eta gutxieneko pisua 1230 kilogramotakoa izan behar du. Gauza guzti horiek bete eta gero alda daiteken suspentsio bakarra atzekoa da, trakzio integrala edukitzen jarraitzeko.

Euskal Herriko rallysprint-etan dabiltzan autoetatik 3 dira WRCak:

Peugeot 206 WRC, Joseba Zapirainek gidatua.
Mitsubishi Evo WRC, Ramón Apalantzak gidatua.
Ford Scort Cosworth WRC, Tony Evangelistak gidatua.

No hay comentarios:

Publicar un comentario